2013 Ziad Nakad Gelinlik Kreasyonu

2013 Ziad Nakad Gelinlik
Dünyaca ünlü Lübnan'lı tasarımcı Ziad Nakad tarafından hazırlanan muhteşem bir gelinlik kreasyonu; rüyagibi bir düğünde peri kızı gibi bir gelin olmak isterseniz her detayında romantizm kokan bu gelinlikleri mutlaka görmelisiniz.


Nakad tasarımları en küçük ayrıntıyı bile çok hoş bir şekilde gösteren kesimleri ile dantel ve güpür işlemeleri, farklı kesimlerdeki aplikeleri, ayrıca taş ve metal aksesurlarıyla gelinliklerin tamamına lüks bir görünüm kazandırıyor.

2013'ün en iyileri sıralaması yapılsa ben oyumu Ziad Nakad gelinlik modellerinden yana kullanmayı tercih ederdim inanıyorum bu muhteşem gelinlik modelleri sizlerdende tam not alacaktır.
2013 Ziad Nakad Gelinlik
Ziad Nakad dekolteli ve yırtmaçlı straplez gelinlik

2013 Ziad Nakad Gelinlik
Ziad Nakad balık kesim, transparan tül gelinlik

2013 Ziad Nakad Gelinlik
Ziad Nakad işlemeli tül gelinlik

2013 Ziad Nakad Gelinlik
Ziad Nakad dantel ve güpür detaylı, dekolteli gelinlik

2013 Ziad Nakad Gelinlik
Ziad Nakad straplez yaprak detaylı gelinlik

1 yorum:

  1. Çok araştırdım ama bulamıyorum türkiyede ziad nakad kreasyonlarına yer veren bi yer var mı vakkoda filan yardım lütfeeenn :))

    YanıtlaSil