Burçlara Göre Beslenme Şekilleri

Burçlara Göre Beslenme Şekilleri
Hırslı bir Akrep misin? Yoksa benim gibi dengesiz bir Terazi mi? Evcimen bir Yengeç misin? Yoksa duyguları kalbinden taşan bir Balık mı? Burçlar yalnızca ilişkilerimizi değil, beslenme düzenimizi de etkiliyor. Sizi etkilemiyor mu? Bence etkilemeli. Zira doğum tarihimize göre beslenme biçimi vücudumuzu korumanın altın kurallarından biri.

Koç: Abur cubur yemeye meraklılardır. Ama bu da tehlike demektir. İyisi mi ceviz, salata, ıspanak gibi yiyeceklere ağırlık ver. Alkol ve sigarayı da mümkünse bırak. Hızlı yemek yiyorsan yavaşlaman gerektiğini söylememe gerek yok sanırım. Soğan ve sarımsak sevdiğini de biliyorum. Koku yayma da gerisi önemli değil.

Boğa: Aman Allah'ım sen yemek için yaşıyorsun. Ama bu kilolar ilerde başına sıkıntı açar biliyorsun. Sindirim zorluğu çekmemek için salata daima listende yer almalı. Taze meyve, deniz mahsulleri ve iyot içeren besinlere ağırlık vermelisin.

İkizler: Yemek yerken peşinden atlı kovalıyormuş gibi davranman niye? Yemekleri çiğnemeden yutmamalısın. Şeftali, köy peyniri, havuç, badem gibi besinler listende olmalı. Şifalı bitkiler de tam sana göre.

Yengeç: Senin duygusallığın başına çok iş açıyor. Ne zaman canın sıkılsa keklere böreklere sarıyorsun. Halbuki gerçek bir Yengeç nişastalı yiyeceklerden uzak durmalı. Çünkü mideleri çok ama çok hassastır. Düşük yağlı sütler, kıvırcık marul, domates senin için biçilmiş kaftan.

Aslan: Burcunun ismine aldanıp da kendini çok salmamalısın. Güzel lokantalar hep hayalinin köşesinde ama neyse ki sen diyet yapmakta başarılısın. İraden süper! Kereviz, elma, incir gibi şeylere ağırlık ver.

Başak: Nerede şekerleme, orada sen. Çikolata senin vazgeçilmez bir parçan. Ama bu kalbinde problem yaratabilir. Senin kurtarıcın yeşil bir elma olabilir.

Terazi: Sen böbrekleri temsil eden bir burçsun. Asitli içeceklerden uzak durmalısın. Havuç ve bezelye ise daima elinin altında durmalı.

Akrep: Üretim organlarını temsil ediyorsun ve soğana ağırlık vermelisin. Taze sebzelerle beslenirsen hırsların da bir nebze törpülenebilir. Çünkü sağlık bütün gerginliği siler atar.

Yay: Kabuklu meyveler tercih etmelisin. Elma, armut, incir ve ayrıca taneli tahıllar sindirim sistemine yardımcı olacaktır.

Oğlak: Çok çalışkansın ama bu farkında olmadan öğün atlamana sebep oluyor. Oysa ki bu hiç faydalı bir yöntem değil. Bolca çiğ sebze, patates ve çilek tüketmelisin. Çalışmaya azıcık mola lütfen.

Kova: Senin daima C vitaminine ihtiyacın var. Değişik lezzetler denemeyi seviyorsun. Sofra tuzuna çok ihtiyaç duysan da bunu azaltman önemli. Yoksa karaciğerin rahatsızlanabilir. Nar, ananas, turp ve bal kabağı midene giden en doğru yol.

Balık: Sen romantiksin. Evet evet, sıkıcılık sana göre değil. Duyuların çok hassas. Demir ise vücudunun en önemli ihtiyacı. Limon, portakal, şeftali, yağsız sığır eti gibi yiyeceklere yönelmelisin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder