Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?Özel günlerinizde abiye kıyafetlerinizle birlikte kullanabileceğiniz pratik kıvrımlı topuz modelini resimli anlatımızdaki adımları takip ederek rahatlıkla kendiniz yapabilirsiniz.



Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 1:Saçlarımızın arka üst kısmından bir tutam saç alıyoruz ve aldığımız saçı örüyoruz.

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 2 : Ördüğümüz saçımızın altında kalan saçlarımızı parmaklarımızı kullanarak düzleştiriyoruz.

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 3: düzleştirdiğimiz saçımızı döndürerek örgünün altına tutturuyoruz.

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 4 : Topuz olan saçımızı tel toka ile tutturuyoruz.

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 5: Örgü saçımızı topuzun alt kısmına sıkıştırıyoruz.

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 6: Son olarak örgü saçımızı tel toka ile tutturuyoruz.

Pratik Kıvrımlı Topuz Nasıl Yapılır?
Adım 7 : Pratik kıvrımlı topuz modelimiz hazır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder