Siyah Noktalarda Etkili Mucizevi Maske Tarifi

Bebeksi bir cilde sahip olabilmek için uzun zamandır bir çok cilt bakım yöntemi denedim. Gerçekten de kimyasallardan öte doğal kaynakların hazine olduğunu anladım. Özellikle ciltteki siyah noktalar fazlasıyla can sıkıcıdır. Siyah noktaların oluşmasında aşırı makyaj, çok yağlı cilt, hormonal düzensizlikler, yağlı kozmetik ürünler ve genetik bozukluklar  gibi bir çok faktör etkilidir. Sizin sebebiniz hangisi? Ya da sebepleri boş verelim, benim mucizevi maske tarifime geçelim.

Karbonat kadar basit bir şey cildinizde büyük değişim yaratabilir. Evet yanlış duymadınız. 1 yemek kaşığı doğal maden suyunu cam bir kaba koyun. Hep söylediğim gibi en sağlıklısı camdır. Bir tatlı kaşığı karbonatı maden suyuna ekleyin. Tabii karbonatın da saf ve iri taneli olmasına özen gösterin. Ellerinizi yıkayın. Temiz parmaklarınızla burun çevrenize ve siyah nokta olan bölgelere yedirin. 5-10 dakika bekletip durulayın.

Bu maskeyi haftada 1 kez kullanmanız en ideal olandır. Ben yağlı cildim sebebiyle haftada 2 kez kullanıyorum ve cildimi aydınlatıyor. Üstelik çok ucuz bir peeling yöntemi olarak da kullanılıyor.

Maskeyi kullanmadan önce bir miktar bileğinize sürerek test edin. Alerjik bir cilde sahip olabilirsiniz. Bu durumda en iyisi doktora danışarak kullanmak olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder